Гарантийный ремонт

Компанія «Джейсік Україна» гарантує справну роботу обладнання (включаючи зварювальні маски та аксесуари) протягом всього гарантійного терміну. Гарантійний термін починається з дня продажу обладнання, про що має свідчити відмітка у паспорті або свідоцтві про приймання. Протягом цього часу покупець отримує право на безкоштовне усунення дефектів обладнання шляхом його ремонту або заміни дефектних частин на нові, за умови, що дефект виник з вини Виробника та за умови дотримання правил експлуатації обладнання, що детально викладені в паспорті або інструкції з експлуатації.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні матеріали і комплектуючі, які постачаються разом з обладнанням (тобто на швидкозношувані частини, такі як електродотримач, клема маси, зварювальний кабель, наконечники і т.п.).

Сервісний центр компанії Джейсік Україна залишає за собою право відмови в гарантійному ремонті за наступних умов:

- не надані правильно заповнені оригінали паспорту або свідоцтва про приймання обладнання або інформація, що в них міститься, неповна або нерозбірлива;

- змінений, стертий, видалений, або нерозбірливий серійний номер виробу;

- є механічні пошкодження, що вплинули на працездатність обладнання, наприклад, деформація корпусу і деталей внаслідок падіння з висоти або падіння на обладнання важких предметів, випадання кнопок і роз'ємів, потрапляння всередину обладнання  рідини, сторонніх предметів, гризунів, комах і т.інш.;

- пошкодження внаслідок удару блискавки, пожежі, затоплення або відсутності вентиляції чи інших причин, що знаходяться поза контролем виробника;

- використання виробу з порушенням вимог інструкції по експлуатації;

- порушення правил підключення обладнання до мережі;

- ремонт або доопрацювання виробу не уповноваженою особою;

- порушення правил зберігання, транспортування або експлуатації;

- застосовування невідповідних експлуатаційних та зварювальних матеріалів;

- застосування обладнання для інших цілей;

- не дотримання вимог щодо періодичного і щоденного обслуговування обладнання;

- несвоєчасне обслуговування обладнання, в результаті чого накопичення всередині струмопровідного пилу (вугільний пил, металева стружка та ін.) призвело до пошкодження;

При настанні гарантійного випадку, споживач зобов'язаний:

- доставити обладнання до сервісного центру;

- реквізити обладнання мають відповідати розділу паспорта "Свідоцтво про приймання";

- надати оригінал паспорта з відмітками торгової організації;

- надати заповнений гарантійний талон з відмітками торгової організації;

- надати відомості про тривалість експлуатації, про зовнішні ознаки відмови, про режим роботи перед відмовою (зварювальний струм, робоча напруга, ПВ%, довжина і перетин зварювальних кабелів, характеристики обладнання, що підключається), про умови експлуатації;

- надати обладнання до сервісного центру очищеним від пилу, бруду, мастила та технічних рідин.

Зверніть увагу! У разі передачі забрудненого обладнання сервісний центр залишає за собою право відмовитись обслуговувати обладнання або, за бажанням власника, провести його очищення відповідно до розцінок прайс-листа та прийняти на обслуговування.

Якщо в результаті діагностики зварювального обладнання, проведеної Сервісним центром, встановлено, що несправність виникла з вини покупця, то статус ремонту змінюється на негарантійний, а його вартість розраховується на підставі прайс-листа на запасні частини і послуги.

Доставка в Сервісний центр

Власник несправного обладнання власноруч доставляє його в Сервісний центр, особисто або через кур'єрську (поштову) службу. Оплата доставки за рахунок відправника обладнання. Перед відправленням несправного обладнання кур'єрською службою, власник повинен зв'язатися з сервісним центром і домовитися про його приймання.

Реквізити для адресної доставки:

м. Київ, проспект Перемоги 67, корпус Р, телефон 067-486-96-39, ТОВ «Джейсік Україна»

Реквізити для доставки компанією Нова Пошта:

м. Київ, проспект Перемоги 67, відділення 148, телефон 067-486-96-39, отримувач ТОВ «А-ТриМикс Груп»

Сервісний центр надає наступні види послуг:

- гарантійне обслуговування зварювального обладнання компанії Jasic;

- післягарантійне обслуговування зварювального обладнання компанії Jasic, а також обладнання інших виробників

- перепрограмування та оновлення програмного забезпечення зварювального обладнання Jasic;

- ремонт будь-якої складності як обладнання в цілому, так і його окремих вузлів;

- калібрування окремих параметрів обладнання, якщо вони не відповідають нормам;

- відновлення налаштувань заводських параметрів зварювального обладнання Jasic

Поділитися :